Search Engine Marketing
Reklama w Internecie

Kampanie reklamowe (performance marketing) to jeden z najszybszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów, a także doskonałe dopełnienie procesów pozycjonowania.

Co zyskujesz dzięki reklamie w sieci?

Reklama w Internecie daje niemalże nieograniczone możliwości. Dzięki niej Twój serwis (czyt. biznes) może trafić dokładnie tam, gdzie znajdują się potencjalni klienci. Co możesz zyskać dzięki skutecznym działaniom reklamowym?

Dotarcie do właściwej grupy użytkowników

Reklama internetowa umożliwia kierowanie kampanii do ściśle zdefiniowanej grupy odbiorców. To od Ciebie zależy, kto zobaczy Twój komunikat. Możliwości określania parametrów konkretnej grupy docelowej są bardzo szerokie: lokalizacja geograficzna, branża, wiek, płeć, zajmowane stanowisko, a nawet zainteresowania.

Wzrost sprzedaży

Precyzyjne docieranie do określanej grupy odbiorców sprawia, że pozyskujesz najbardziej wartościowy ruch do swojego serwisu. Na stronę trafiają użytkownicy, do których bezpośrednio kierowana jest Twoja oferta – nie ma tu przypadku. Wzrost użytkowników w serwisie to większa szansa na konwersję – zdobycie leada i/lub finalizację zakupu.

Elastyczność i szerokie możliwości

Kampanie internetowe zapewniają dużą swobodę i elastyczność pod wieloma względami. Jako reklamodawca możesz kierować swój przekaz na dowolne urządzenia (telefon, komputer) w dowolnej lokalizacji geograficznej – i to o każdej porze (brak ograniczeń czasowych). Elastyczność reklam internetowych to także możliwość ich modyfikacji w trakcie emisji wyświetleń (np. w przypadku zmiany oferty).

Natychmiastowy efekt

Już po kilku dniach możesz dostrzec pierwsze rezultaty właściwie przeprowadzonej kampanii reklamowej. Kluczem jest odpowiednio dobrany przekaz oraz kanał komunikacji, a także zdefiniowana grupa docelowa. Kampanie reklamowe to jeden z najszybszych sposobów dotarcia do potencjalnych klientów i doskonałe dopełnienie pozycjonowania.

Kontrola wydatków

Porównując do innych form promocji (np. radio lub telewizja), reklama w sieci jest bardzo korzystnym finansowo rozwiązaniem. Oferuje niezwykle przystępną cenę za szerokie możliwości i duży zasięg dotarcia do odbiorców.

Zaangażowanie odbiorców

Zaletą reklamy internetowej jest jej wysoka interaktywność. Właściwie przygotowana potrafi zaangażować użytkowników oraz zachęcić do dalszych działań – dialogu z marką. Wykorzystanie odpowiednich narzędzi oraz form reklamowych pozwoli Ci stworzyć prawdziwą społeczność – grupę ambasadorów Twoich produktów.

Ile kosztuje reklama w Internecie?
Wszystko zależy od Twojego celu biznesowego. Zaletą reklam w Internecie (działań typu performance marketing) jest rozliczanie za efekty. To Ty jako reklamodawca decydujesz o formach swoich reklam i modelach ich rozliczeń. Co więcej, masz pełną kontrolę nad całościowymi kosztami (z możliwością ustawiania budżetów całkowitych, a nawet dziennych).
Na podstawie celów, jakie ma realizować Twój serwis (strona lub sklep internetowy), dobieramy odpowiedni zestaw działań i kanałów komunikacyjnych. Budżet na działania reklamowe będzie ściśle powiązany z tym, co chcemy wspólnie osiągnąć. Aby dać Ci pewien pogląd: dotychczas realizowane kampanie to budżety 1 000 – 30 000 zł.

Zakres realizowanych przez nas kampanii reklamowych:

Kampanie Google Ads
100%
Kampanie Facebook
100%
Kampanie Linkedin
100%
Kampanie Wideo Youtube
100%
Kampanie Instagram
100%
Pełna kontrola wydatków

Atrybutem reklam internetowych jest pełna analityka. Masz dostęp do narzędzi analitycznych, monitorujesz swoje wyniki i na tej podstawie decydujesz o dalszym kierunku danej kampanii.

W sytuacji, gdy jeden z kanałów komunikacji okaże się mniej skuteczny, z łatwością alokujemy dany budżet na inny kanał – przynoszący lepsze efekty. Podczas realizacji kampanii w Internecie zawsze działamy w oparciu o twarde dane.

Porozmawiajmy o możliwościach